SON DAKİKA
Hava Durumu

#Trabzonspor

Söz Bursa - Trabzonspor haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Trabzonspor haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Trabzonspor - Beşiktaş derbisinde kazanan çıkmadı Haber

Trabzonspor - Beşiktaş derbisinde kazanan çıkmadı

Trabzonspor 1-1 Beşiktaş  Maçtan Dakikalar 17. dakikada Bardhi'nin sağ taraftan kullandığı serbest vuruşta, topa iyi yükselen Okay meşin yuvarlağı kaleci Mert'in sağından ağalarla buluşturdu. 1-0 21. dakikada Gedson Fernandes'in ceza sahası içi sol çaprazdan vuruşunda meşin yuvarlak yan ağalarda kaldı. 30. dakikada Svensson'un yerden pasında Rafa Silva'nın vuruşunda meşin yuvarlak kaleci Uğurcan Çakır'ın solundan az farkla auta çıktı. 37. dakikada kaleci ile karşı karşıya kalan Rafa Silva'nın vuruşunda Uğurcan Çakır, topu kornere çıkardı. 40. dakikada Svensson'un pasında kaleci ile karşı karşıya kalan Fernandes'in vuruşunda meşin yuvarlak kaleci Uğurcan Çakır'ın sağından ağalarla buluştu. 1-1 45+4 dakikada Joao Mario'nun ceza sahası dışından vuruşunda Uğurcan Çakır, meşin yuvarlağı kornere çeldi. İkinci yarı başladı 48'Masuaku sol kanattan üst üste çalımlarla topu sürükledi ve ceza alanına girdi. Yaptığı sert ortada topa kimse dokunamadı. 51'Sol kanattan çizgiye inen Masuaku orta şut karışımı bir vuruş yaptı, Uğurcan güçlükle topu kornere çeldi. 53'Paslaşarak kullanılan köşe vuruşunda sağ çaprazda topla buluşan Svensson'un sol ayağıyla yaptığı vuruşu üstten oyun alanını terk etti. 56'Beşiktaş ikinci gole çok yaklaştı! Ceza sahasında kafalardan seken topa gelişine sert vuran Immobile'nin şutu yan ağlarda kaldı. 61'KALECİ UĞURCAN! Sol kanattan içeri yapılan ortaya Rafa Silva, topuğuyla vuruşunu yaptı, Kaleci Uğurcan ters ayakta yakalanmasına rağmen kalesine giden bu topu iyi bir refleksle çıkardı. 64'Sol kanattan hücuma katılan Masuaku, kale sahasına yüksek bir orta gönderdi. Uğurcan topu kontrol etti. 72'Beşiktaş etkili geldi. Semih sol kanattan şık hareketlerle ceza sahasına girdi ve çaprazdan sol ayağıyla şutunu çekti. Savunmada Pedro Malheiro son anda ayak koydu. Hakemler: Ali Şansalan, Serkan Olguncan, Mustafa Savranlar Trabzonspor: Uğurcan Çakır, Malheiro, Savic, Denswill, Eren Elmalı, Mendy, Okay Yokuşlu, Bardhi, Vısca, Orsic, Banza Yedekler: Muhammet Taha Tepe, Lundstram, Muhammed Cham, Ozan Tufan, Serdar Saatçı, Batahov, Cihan Çanak, Dragus, Arif Boşluk, Poyraz Efe Yıldırım Teknik Direktör: Şenol Güneş Beşiktaş: Mert Günok, Jonas Svensson, Gabriel Paulista, Felix Udoukhai, Arthur Masuaku, Al Musrati, Gedson Fernandes, Joao Mario, Rafa Silva, Milot Rashica, Ciro Immobile Yedekler: Ersin Destanoğlu, Onur Bulut, Tayyip Talha Sanuç, Semih Kılıçsoy, Zaynutdinov, Ernest Muçi, Salih Uçan, Emirhan Topçu, Jean Onana, Mustafa Hekimoğlu Teknik Direktör: Giovanni Van Bronckhorts Goller: Okay Yokuşlu (dk. 17) (Trabzonspor) , Gedson Fernandes (dk. 40) (Beşiktaş) Kırmızı Kart: Vısca (dk. 12) (Trabzonspor) Sarı Kartlar: Arthur Masuaku, Al Musrati (Beşiktaş) , Enis Bardhi (Trabzonspor)

Hüseyin Yücel: "Trabzonspor maçını kazanıp en güzel hediyeyi Beşiktaş camiasına vermek istiyoruz" Haber

Beşiktaş 2. Başkanı Hüseyin Yücel ile Beşiktaş Futbol Şube Sorumlusu Feyyaz Uçar, çeşitli temaslarda bulunmak üzere Çanakkale’ye geldi. Yücel ile Uçar, beraberindekilerle birlikte Çanakkale 1915 Beşiktaşlılar Derneği’ni ziyaret etti. Siyah-beyazlı yöneticiler, dernek önünde yakılan meşalelerle karşılandı. Çanakkale Beşiktaşlılar Derneği’ne ziyarete geldiklerini belirten Hüseyin Yücel, “Zaman zaman Feyyaz hocamızla illerimizdeki şanlı Beşiktaş bayrağını dalgalandıran derneklerimizi ziyaret ediyoruz. Onların faaliyetleri hakkında bilgiler alıyoruz. Bugün de Çanakkale’mizdeyiz. Dernekler açısından çok önemsiyoruz bu konuyu. Çünkü illerimizde Beşiktaş’ı en güzel temsil eden, layıkıyla temsil eden bizim paydaşlarımız. Bu bakımdan ben başta başkan olmak üzere tüm yönetim kuruluna çok teşekkür ediyorum. Bizleri misafir ettiler, ev sahipliği yaptılar. İnşallah pazar günü de Trabzonspor maçını kazanıp en güzel hediyeyi tüm Beşiktaş camiasına vermek istiyoruz” cümlelerine yer verdi. "Maccabi Tel Aviv maçı İstanbul’da oynanacak" UEFA Avrupa Ligi’nde 28 Kasım Perşembe günü Tüpraş Stadyumu’nda oynanacak Maccabi Tel Aviv maçıyla ilgili çıkan ’tarafsız saha’ iddialarına yönelik de açıklamalarda bulunan Beşiktaş 2. Başkanı Hüseyin Yücel, “İsrail takımı UEFA’ya başvuru gibi bir şeye yeltenmedi. Sadece birkaç basında bununla alakalı haber çıktı. Böyle bir şeye yeltendiler, lobisini yapmak istediler ama bizim dik duruşumuz sayesinde herhangi bir şekilde FIFA’ya başvuruları olmadı. Zannediyorum yüzde 99 hiçbir aksilik olmadığı takdirde biz onları İstanbul’da misafir edeceğiz ve maç İstanbul’da oynanacak” şeklinde konuştu. "Güzel start verdik" UEFA Avrupa Ligi’nde oynanacak müsabakalar ve hedefler hakkında gelen bir soruyu Yücel, “Hep söylüyorum, ’Bu sene var bir hayalimiz’ diyorum. Çok dillendirmek istemiyorum. Güzel start verdik ama kesinlikle ayaklarımız yere basıyor. Bulutların üzerinde uçmuyoruz. Nasıl başlarsa öyle gider derler. Şimdi önümüzde zorlu bir Trabzonspor deplasmanı var. Ondan da layıkıyla çıkıp yolumuza devam etmek istiyoruz” ifadelerini kullandı. "Şu an bir tek Amartey ile görüşüyoruz" Siyah-beyazlı yönetici, takımdan ayrılmak istemeyen futbolcuların durumuyla ilgili ise, “Bununla alakalı kısa bir bilgi vereyim. Şu ana dek gelenler ve gidenler dahil olmak üzere 36 tane oyuncuyla hem yollarımızı ayırmışız hem de takımımıza oyuncu takviye etmişiz. Bu hakikaten 3 aylık kısa bir sürede dile kolay. Kolay kolay yapılacak bir iş değil çünkü sözleşmeleri de çok ağır mevcut oyuncularımızın. Şu an bir tek Amartey ile görüşüyoruz. Bir aksilik çıkmadığı takdirde onu da transfer dönemi kapanmadan bir şekilde ara yolu bulup anlaşmak istiyoruz” şeklinde konuştu. Daha önce de Çanakkale’de bulunduğunu söyleyen Beşiktaş Futbol Şube Sorumlusu Feyyaz Uçar da, “Çanakkale Dardanel zamanında, eski dönemde yardımcı hocalık yapmıştım burada. Bir 6 ayım var, çok keyifli. Tekrardan buraya gelmek çok güzel. Sizleri görmek, hele Beşiktaşlıların evinde olmak çok daha güzel. Hüseyin başkanıma bu geziye beni davet ettiği için ayrıca teşekkür ediyorum. İnşallah hep birlikte Trabzon maçı itibariyle sezonun geri kalanına başladığımız gibi devam edeceğiz” dedi.

Abdullah Avcı: "Taraftarlarımızdan özür diliyoruz" Haber

Abdullah Avcı: "Taraftarlarımızdan özür diliyoruz"

UEFA Konferans Ligi Play-off Turu rövanşında normal süresi ve uzatma bölümleri 1-1 beraberlikle biten maçta penaltılarla St. Gallen'e 5-4 mağlup olan Trabzonspor'da Teknik Direktör Abdullah Avcı, basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Avcı, "Oyunun ilk yarısında zaman zaman baskıları doğru yaptık. Zaman zaman yapamadık. Baskıdan kaptıklarımızla belki maçı erken koparma duygusu çabuk 2 ve 3 pasta kayıplar yaptık. Rakibinde organizasyonları vardı, oyuna ortak oldu. Taçtan da çıkardığımız topla ilk yarı itibarıyla gol yedik" dedi. İkinci yarıda oyun formasyonunda değişiklik yaptıklarını belirten Avcı, "İkinci yarının tamamı baktığımızda erken golü de bulduk. Girdiğimiz fırsatlarda vardı. Değerlendirmediklerimiz var, sonuçlandıramadıklarımız var. Direkten dönen top var. Uzatmalarda dahil oyunun bütün kontrolü elimizdeydi. İlk maçta da bitirebilirdi, 1-1'den sonra bitebilirdi. Gerekli fırsatları da yakaladık. Uzatmalar ve penaltılarla kaybettik. Duygusalız ve üzgünüz. Oyuncularım da aynı şekilde çok üzgünler. Buna şanssızlık mı diyeceğiz, fırsatları değerlendiremedik ve penaltılarla kaybettik. Üzgünüz, taraftarlarımızdan özür diliyoruz. Pazar günü bir maç daha var ona en iyi şekilde hazırlanıp, doğru başlangıç yapmak istiyoruz. İki maçtır yukarı çıkan oyunumuzun karşılığını alamadık" ifadelerini kullandı.

Trabzonspor, St. Gallen'e takıldı! Avrupa'ya erken veda etti Haber

Trabzonspor, St. Gallen'e takıldı! Avrupa'ya erken veda etti

Maçtan Dakikalar (İkinci yarı) 52. dakikada Cihan Çanak'ın uzak mesafeden vuruşunda kaleci Lawrence Ati topu kornere çeldi. 52. dakikada Barisic'in sol taraftan kullandığı köşe atışında Enis Destan'ın kafa vuruşunda meşin yuvarlak kaleci Ati'nin sağından ağlarla buluştu. 1-1 54. dakikada Cihan Çanak'ın kale sahası içine gönderdiği topu iyi takip eden Enis Destan'ın vuruşunda meşin yuvarlak kaleci Ati'de kaldı. 57. dakikada sağ çaprazdan Malheirio'nun vuruşunu kaleci Ati kornere çeldi.. 110. dakikada Trezeguet'in kullandığı serbest vuruşta üst direğe çarpan top oyun alanına döndü. Dönen topu savunma oyuncuları uzaklaştırdı. Hakemler: Andris Treimanis, Haralds Gudermanis, Aleksejs Spasennikovs Trabzonspor: Uğurcan Çakır, Ozan Tufan (Melheiro dk. 46), Savic, Denswill, Barisic, Mendy, Okay Yokuşlu (Lundstram dk. 90), Bardhi (Cihan Çanak dk. 46), Visca (Poyraz Yıldırım dk. 90+8), Orsic (Trezeguet dk. 75), Enis Destan (Draguş dk. 75) Yedekler: Onuralp Çevikkan, Muhammet Taha Tepe, Arif Boşluk, Batagov, Eren Elmalı, Umut Güneş Teknik Direktör: Abdullah Avcı St. Gallen: Lawrence Ati, Okoroji (Noah dk. 85), Vallici, Ambrosiui, Schmidt (Faber dk. 61), Stevanovic (Diaby dk. 90+8), Witzig (Csoboth dk. 61), Görtler, Toma, Geubbels (Cisse dk. 73), Akolo (Milosevic dk. 46) Yedekler: Watkowiak, Dumrath, Stanic, Mambimbi, Ruiz, Konietzke Milosevic Teknik Direktör: Enrico Maassen Goller: Schmidt (dk. 31) (St. Gallen), Enis Destan (dk. 52) (Trabzonspor) Penaltılar: Atanlar: Denswill, Trezeguet, Barisic, Draguş (Trabzonspor), Milosevic, Vallci, Cisse, Toma, Ambrosiui (St. Gallen) Kaçıranlar: Savic (Trabzonspor) Sarı kartlar: Abdullah Avcı (Trabzonspor), Görtler, Lawrence Ati, Noah, Ambrosiui (St. Gallen)

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.